სასწავლო პროექტის გეგმა
სასწავლო თემის ავტორი
|
||||||||||||||||||
სახელი და გვარი
|
ციცინო გობაძე
|
|||||||||||||||||
რაიონი
|
წალკა
|
|||||||||||||||||
სკოლა
|
სსიპ გუმბათის საჯარო სკოლა
|
|||||||||||||||||
ქალაქი
|
|
|||||||||||||||||
თარიღი
|
20.04.2014
|
|||||||||||||||||
თემის
მონახაზი
|
||||||||||||||||||
თემის დასახელება
|
||||||||||||||||||
არა ალკოჰოლს, სიგარეტს, ნარკოტიკს.
|
||||||||||||||||||
თემის შინაარსი
|
||||||||||||||||||
მოსწავლეები ავსებენ
ანკეტებს, ,,როგორ ვებრძოლოთ მავნე ჩვევებს“ და ყრიან ყუთში, აწყობენ ნახატების
გამოფენას, წაიკითხავენ ცნობილი ადამიანების ციტატებს ნარკოტიკისა და ალკოჰოლის შესახებ, ნახავენ ვიდეოებს,
იმსჯელებენ იმ დაავადებებსა და უარყოფით მხარეებზე, რომლებსაც იწვევს აღნიშნული
ფაქტორები.
|
||||||||||||||||||
საგანი
|
||||||||||||||||||
ქართული
ლიტერატურა _ მასწავლებელი ციცინო გობაძე.
ბიოლოგია _
მასწავლებელი ნათელა კახაძე.
|
||||||||||||||||||
დონე/კლასი
|
||||||||||||||||||
საშუალო
საფეხური. VI _ IX კლასები.
|
||||||||||||||||||
განხორციელების დროის ჩარჩო
|
||||||||||||||||||
აპრილი .ორი კვირა.
|
||||||||||||||||||
თემის საფუძვლები
|
||||||||||||||||||
შინაარსობრივი სტანდარტები და ინდიკატორები
|
||||||||||||||||||
ლიტერატურაში
·
აზრის
ცხადად, ლაკონიურად,
მკაფიოდ და მწყობრად გამოხატვის უნარის ჩამოყალიბება;
·
მსჯელობის
უნარის განვითარება;
·
სააზროვნო
მოქმედებათა (ანალიზი, შედარება, განზოგადება) განვითარება ენობრივ (ტექსტობრივ)
საფუძველზე;
·
დისკუსიებში
მონაწილეობა, მონოლოგური და დიალოგური მეტყველების უნარ-ჩვევათა ჩამოყალიბება;
ბიოლოგიაში
·
გამოუმუშავდეს
კრიტიკული აზროვნების და კომუნიკაციის უნარი;
·
განუვითარდეს თვითშეფასების და თვითკონტროლის, განსხვავებული
აზრის
მოსმენისა და შეფასების უნარი, შეეძლოს საზოგადოებაში თავისი ადგილის განსაზღვრა;
·
მიეცეს ჯანსაღი და უსაფრთხო ცხოვრების წესის დაუფლების
შესაძლებლობა;
|
||||||||||||||||||
პროექტის სასწავლო მიზნები/სწავლის შედეგები
|
||||||||||||||||||
მოსწავლეებს გამოუმუშავდებათ
აზრთა გაცვლა-გამოცვლის, დისკუსიაში ჩართულობისა და თანამშრომლობის უნარები,
გააცნობიერებენ სიგარეტის, ნარკოტიკისა და ალკოჰოლის მავნე ზემოქმედებას
ადამიანის ორგანიზმზე, ისწავლიან, თუ როგორ უნდა ებრძოლონ მავნე ჩვევებს.
|
||||||||||||||||||
შეფასების/შეფასების ინსტრუმენტების მოკლე მონახაზი ლიტერატურაში
|
||||||||||||||||||
|
||||||||||||||||||
სხვა
საკითხები
|
||||||||||||||||||
საბაზისო
უნარ-ჩვევები
|
||||||||||||||||||
მოსწავლეებმა უნდა
იცოდნენ, თუ რა არის ჯანსაღი ცხოვრების წესი, რა გავლენას ახდენს ადამიანის
ორგანიზმზე ნარკოტიკული ნივთიერებები
|
||||||||||||||||||
სასწავლო
პროცედურები
|
||||||||||||||||||
აქტივობა 1. ვაკეთებთ
ყუთს, ვთხოვთ მოსწავლეებს შეავსონ ანკეტები და ჩაყარონ ყუთში
აქტივობა2.
მოსწავლ;ეებს ვთხოვთ მოიძიონ ცნობილი ადამიანების გამონათქვამები მავნე
ჩვევებზე,
აქტივობა3. ვხსნით
ყუთს, ვაკეთებთ ანალიზს, ვკითხულობთ ცნობილი ადამიანების გამონათქვამებს.
აქტივობა5. ვუყურებთ
ფირს, ალკოჰოლი და ნარკოტიკი
აქტივობა5 ვატარებთ
დისკუსიას, როგორ უნდა ვებრძოლოთ მავნე ჩვევებს.
|
||||||||||||||||||
სასწავლო თემისთვის საჭირო მასალები
|
ტექნოლოგია – ტექნიკა
|
||
ფოტოკამერა
კომპიუტერი
(ები)
ინტერნეტკავშირი
|
პროექტორი
|
ვიდეოკამერა
|
ტექნოლოგია – პროგრამული უზრუნველყოფა
| ||
ინტერნეტძიება
მულტიმედია
|
|
ბეჭდვითი მასალები
|
წიგნი ,,ნარკოლოგია“,
|
ინვენტარი/მასალები
|
|
ინტერნეტრესურსები
|
|
სხვა რესურსები
|
მასწავლებლები,
დირექტორი, დირექტორის მოადგილე.
|
No comments:
Post a Comment